Wednesday, December 27, 2006

Τα θελει ο κ@λος μας η τα θελει ο κ@λοσ μασ?


Με μια βολτα εξω, μια συζητητηση με φιλους θα δειτε οτι ολοι εχουν καποιο προβλεμα ειτε αυτο ειναι ακριβεια ειτε ανεργεια ειτε χρεη σε τραπεζεσ κ.α Για αυτατα προβληματα ολοι κατηγορουν τισ κυβερνησεις του πασοκ κ της νδ... Ωστοσο σε καθε εκλογεσ κανεισ δεν δεχεται να ψηφισει βασει του τι θεωρει καλυτερο για την ζωη του αλλα ολοι ψηφιζουν βασει του ποιοσ θα δωσει μια θεσουλα στο δημοσιο κ θα μασ κανει κανα ρουσφετακι... γιατι αραγε το κανουμε αυτο? στα καναλια δειχνει ολοι να διαμαρτυρονται τι ολοι αριστεροι ειναι? Ετσι ενα μεγαλο ερωτημα ειναι ποιοσ φταιει. φταιμε εμεισ που τουσ ψηφιζουμε ή αυτοι που δεν σεβονται τουσ εκλογεισ τουσ? ΑΡΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΓΚΟΜΕΝΕΣ ΟΙ ΠΡΩΗΝ Κ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΕΣ... Η ΤΑ ΘΕΛΕΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΜΑΣ

8 comments:

Mathilde said...

"Κανεις δεν δεχεται να ψηφισει βασει του τι θεωρει καλυτερο για την ζωη του αλλα ολοι ψηφιζουν βασει του ποιος θα δωσει μια θεσουλα στο δημοσιο κ θα μας κανει κανα ρουσφετακι..."

Μα, ακριβώς επειδή το θεωρεί καλύτερο για τη ζωή του τους ψηφίζει... Το θέμα είναι να ψηφίσουμε αυτόν που θέλει το καλύτερο για τη ζωή μας... (και τούτο τον τόπο)

Anonymous said...

Όχι μόνο τα θέλει ο κόλος μας/τους αλλά το ευχαριστιέται κιόλας.

aneksartitos said...

mathilde:
δικιο εχεις λαθος διατυπωση εκ μερους μου

indicto:
προφανως συμφωνω

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Ανεξάρτητε, επειδή πραγματικά στενοχωρήθηκα για την παρεξήγηση, αντιγράφω εδώ την αποάντηση, που σου άφησα και στο μπλογκ της Αθηνάς. Σου ζητώ ειλικρινά συγγνώμη αν το σχόλιό μου σου φάνηκε ειρωνικό για σένα...
Κάθε άλλο! Δεν είχα καμμιά τέτοια πρόθεση... Μπορείς να είσαι βέβαιος ότι η Αθηνά, χωρίς καν να το έχουμε συζητήσει, έπιασε ακριβώς το πνεύμα μου. Μόνο τρυφερότητα έχουμε για σας, που είσθε ανάμεσά μας και που έχετε γεννηθεί τόσο αργότερα από μας και τόσο πρόσφατα.
Ίσως βγήκε λάθος προς τα έξω ό,τι είπα, οπότε και πάλι απολογούμαι...
Καλό σου βράδυ και Χρόνια Πολλά!

Mathilde said...

Aneksartite: Όντως δεν πρέπει να θυμώνεις... Εγώ δηλαδή που γεννήθηκα το '90 τι πρέπει να γίνει? Πρέπει να του φαίνεται πολύ περίεργο που γεννηθήκαμε όταν θα ήταν πρπ 30... Είναι σαν να σου έρθει εσένα κάποιος μετά από 30 χρόνια και να σου πει "εγώ γεννήθηκα το 2020". Ε, θα σου φανεί παράξενο... Αυτό είναι όλο!

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Ματθίλδη, σ' ευχαριστώ... έτσι ακριβώς είναι ή περίπου...
Εσύ ειδικά - και λιγότερο ο Ανεξάρτητος - είσαι τόσο κοντά στην ηλικία της μεγάλης μου κόρης, που μου φαίνεται σχεδόν παράξενο το ότι συναντιόμαστε εδώ και συζητάμε.
Δεν έχω ούτε λόγο ούτε πρόθεση να ειρωνευθώ την νεαρή ηλικία σας - αντίθετα νοιώθω πολύ περισσότερο υπεύθυνος για ό,τι γράφω και πολύ υπερήφανος, που τόσο νέα παιδιά συγχρωτίζονται και συνομιλούν μαζί μας, γράφουν πράγματα όμορφα κι ενδιαφέροντα...

aneksartitos said...

ενταξει το θεμα ειναι ληξαν εγω φταιω που ειμαι τοσο νευρικοςκ συγνωμη

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Νάσαι καλά - δεν υπήρχε ποτέ θέμα.. ΟΚ;