Saturday, February 24, 2007

ΤΑ 5 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.... (κατα παραγγελια orelia)

1. ειμαι απο το περιστερι γεννημα θρεμα που λεμε και προερχομαι απο μια μητριαρχικη 5μελη οικογενεια την οποια αγαπω πολυ και θα ημουν διατεθειμενος να σκοτωσω για αυτην πρκειμενου να την προστατεψω
2.ειμαι ιδιαιτερως κυκλοθυμικος με αποτελεσμα πολλες φορες να ξεσπαω σε ατομα που αγαπω και σεβομαι και το μετανιωνω.... πχ ο asteroid ειχε πει κατι για χαβαλε και εγω ημουν σε λαθος φαση και διμιουργηθηκε παρεξηγηση η οποια λυθηκε βεβαια.
3.εχω πληγωσει πολλες απο τις πρωην μου οσο και αν δεν ειμαι περηφανος για αυτο ...
4.καπνιζω απο τα 15 οσο και αν αυτο μπορει να ακουγεται τεραστια ανωριμοτητα και ελλειψη κριτικης σχεψης
5.ειμαι κνιτης απο τα 14 οσο και αν καποιες φορες σκεφτομαι ρε γαμωτο μηπως κανω αντιδραση για την αντιδραση, μηπως ειμαι πολυ ονειροπολος και πρεπει να κοψω τα φτερα μου, μηπως προσπαθω να αλλαξω κατι ματαια.... ειλικρινα δεν ξερω



σχολιαστε ελευθερα οσο και αν δεν πιστευω
οτι μπορει καποιος να σχηματισει ολοκληρωμενη
αποψη για τον αλλο μεσω ενος post!!

15 comments:

Orelia said...

1019 - 14 = 1005 !!!!!!!!! χρονια κνιτης;;;
ουτε εγω δεν θα αντεχα τοσο βρε μπαγασα!!!

φιλιά βρε μπαγασακο και καλα κουραγια...
και που εισαι;
- μεσα στον μεσο ορο σε κοβω συμφωνα με τις στατιστικες
- μη τα κοβεις τα φτερα
χρειαζονται για το μελλον
- συμφωνω πως δε μπορεις να σχηματισεις ολοκληρωμενη γνωμη για τον αλλο μεσα απο ενα κι απο περισσοτερα ποστς
- να σου πω κατι; πιστευω πως τα χρονια της οργανωμενης μου δρασης με κρατησαν και με κρατανε σε ενα επιπεδο για το οποιο δε μετανοιωνω

φιλιά και παλι

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

Το πρώτο κράτα το!
Το δεύτερο να το θυμόμαστε πάντα κι οι δύο, ως απόδειξη του ότι μερικές φορές απροσδόκητα πράγματα, όπως μια παρεξήγηση, τρυφερεύουν και μέσα από μιαν εξήγηση, φέρνουν τους άλλους κοντά (εγώ δεν τόπα ευθέως, αλλά εσένα είχα πρώτα-πρώτα στο μυαλό μου, όταν έγραψα για την συγγνώμη σε νεώτερο).
Το τρίτο θα σου περάσει με τον καιρό. Ελπίζω, δηλαδή - γιατί μερικές φορές ακόμα πληγώνω κι εγώ, στα σχεδόν 50...
Το τέταρτο εκλογίκευσέ το όσο μπορείς - μπορείς;
Ως προς το πέμπτο, δεν έχει νόημα να διαφωνήσω πολιτικά. Η πολιτική τοποθέτηση είναι προσωπικό θέμα και υποκειμενικό. Έχω, απλώς, γενική αλλεργία στις οργανώσεις κάθε είδους, γιατί καταστέλλουν τον πολύτιμο υποκειμενισμό. Όσο, πάντως, νοιώθεις ότι επίκεντρο παραμένει ο άνθρωπος η οργάνωση και η δουλειά σου σε μιαν οργάνωση μπορεί να έχει νόημα.

Υ.Γ. : Τα δικά μου 5 ήταν στο "High Five". Τα 5, όπου σχολίασες, ήταν φιλοξενούμενα!!!
:-))

Anonymous said...

Εεεε!! (διαμαρτυρία) Κι εγω έκανα παραγγελία για τα 5!
Δε με επισκέπτεσαι μου φαίνεται...

Α, και ο Τσόρτσιλ είχε πει πως αν κάποιος δεν είναι σοσιαλιστής στα 20 του δεν έχει καρδιά. Αν κάποιος είναι σοσιαλιστής στα 40 του δεν έχει μυαλό...

(Δεν πολυσυμφωνώ, απλά είπα να το γράψω για το σχόλιο του asteroid σχετικά με την πολιτική τοπτοθέτηση.)

bebelac said...

Και Ανεξάρτητος και ΚΝίτης;;;;
Πώς τα καταφέρνεις βρε παιδάκι μου;;;;;;;;;;;;;;;;

AVRA said...

1.η οικογενεια σου και τα ματια σου
2.μοιαζουμε ...
3.ε..συμβαινει..τι να γινει ?
4.ποτε δε ειναι αργα ..μπορεις να το κοψεις!
5.επισης ποτε δεν ειναι αργα ..κοβεται και αυτο! χιχιχιχι
Περα απο την πλακα, θα συμφωνησω με τον αστεοειδη.Αλλο πραγμα οι πολιτικες αποψεις που ειναι σεβαστες..και αλλο η τσουβαλοποιηση.Αυτες οι οργανωσεις εκει με παραπεμπουν..

φιλια

aneksartitos said...

orelia: τι ειναι το 1019? η οργανωμενη δραση εχει και αρνητικα και θετικα λεω αλλα μου φαινεται τουλαχιστον οπωσ το βλεπω τωρα θπερισχυουν τα θετικα...


asteroid: ααα... δικιο εχεις αλλα προσωπικα δεν ειμαι το καθοδηγουμενο ον και δεν εχω χασει τισ προσωπικες μ αποψεισ πολλεσ εκ των οποιψν ερχονται αντιμετωπεσ με την γενικη πολιτικη τοθ κομματος...κ απλα αν ημουν τυφλα προσυλωμενος δεν θα αναρωτιομουν αν ειμαι ονειροπολος


mathilde: ο τσορτσιλ ειπε μαλακια ωστοσο αν μπεις στο πανεπιστημιο θα καταλαβεις τι λεει ο asteroid πιστεψε με η πολιτικοποιηση στα σχολια ειναι μηδαμινη μετα θα καταλαβεις τι λενε οι υπολοιποι κ θα δεισ οτι εχουν δικιο σε πολλα απο αυτα που λενε

bebelac: γινεται οταν βγαλεις τα χρωματιστα γυαλια και δεν ειμαι κομματικα ανεξαρτητος αλλα σαν χαρακτηρας

avra: απο 1-4 συμφωνω για το 5 κοιτα τι ειπα στον asteroid...



ΚΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ...

Orelia said...

ελα βρε γμτ!
μονο εγω βλεπω πως στο προφιλ σου λεει οτι εισαι 1019 ετων;;;
παω να ξαναδω μην και το διαβασα αναποδα!
καλο απογευμα!

Aurora* said...

Οχι Ωρέλια, to είδα κι εγω αλλά δε μίλησα, καθότι οι νέοι (εδω μεσα) δεν πρέπει να πολυμιλάμε μην πουμε καμια βλακεία.

John D. Carnessiotis "Asteroid" said...

:-))

Mathilde said...

Μωρέ, ας μπω στο πενεπιστήμιο και θα τα βρω εγώ με τον πολιτικοποίηση...

Mathilde said...

Δεν ξέρω τι έπαθα...
πΑνεπιστήμιο και τΗν πολιτικοποίηση!

aneksartitos said...

μαμα: η σοφια μου ισουται με ανθρωπο 1019 ετων...

"μην το σχολιασεισ καθοτι λεμε και καμια μαλακια να περνα η ωρα"


aurora καλωσηρθεσ κ κοιτα την απαντηση στην orelia και καλυπτεσαι

asteroid: μην το σχολιασεις ξερεις p.r

mathilde: να σαι αισιοδοξη και ολα ειναι εφικτα... καλη επιτυχια σε οτι θεσ να κανεις... για που πας?

aneksartitos said...

AURORA: ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΣΟΥ ΚΟΨΕΙ ΤΗ ΦΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ... ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ SITE.... ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ POST ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΕΠΕΦΤΑ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ...



Α ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΝΤΕΦΙ ΜΟΥ ΛΕΙΨΕ... ΝΤΕΦΙ.................!!!!!!!!!

takis said...

Αντε λίγα σχόλια και εγώ
1. Προσοχή στη μητριαρχική οικογένεια (το ίδιο βέβαια θα έλεγα και για την πατριαρχική..)μη σε οδηγήσει σε κανένα φόνο...αλλά πως το συμπέρανες αυτό?..ειδικά στη σημερινή εποχή
2. Χρειάζεται γενικός επανέλεγχος της κυκλοθυμικής μηχανής...κακός σύμβουλος...
3. Ποτέ δεν είναι αργά να ζητήσεις συγνώμη από όλες τις πρώην...πως τα κατάφερες ρε παιδί μου?
4. ελλειψη κριτικής σκέψης γιατί καπνίζεις?!...άλλοι δεν μπορούν να έχουν κριτική σκέψη αν δεν καπνίσουν!...σε τι αντιφατικό κόσμο ζούμε!
5.Κνίτης? αυτό ειναι για τα επείγοντα!...
(τώρα δεν ξέρω τι είναι πιο επείγον να κόψεις πρώτα το 4 ή το 5....)

Mathilde said...

Να κάτι που θα μπορούσα να βάλω στα 5 μου...

Ψυχολογία θέλω εγώ

Νομική θέλει ο μπαμπάς

Η μαμά ήθελε οδοντιατρική (?) αλλά είμαι θεωρητική οπότε...

Ψυχολογία με λίγα λόγια..