Tuesday, February 27, 2007

ΚΑΛΕΣΜΑ





φιλοι και φιλεσ bloggers
δεδομενης τησ ελλειπους οργανωτικοτητας των φοιτητων(οπως ειχε τονισει και ο asteroid) που δεν εκμεταλευονται το internet με αποτελεσμα να μην απευθυνονται σε μια τεραστια γκαμε ανθρωπων που σιχαινονται τα αλλα μμε παιρνω το βαροσ εγω ο aneksartitos σαν ενας απλος blogger (και τονιζω οχι σαν εκπροσωπος κανενος κομματος ανεξαρτητα απο το ειμαι οργανωμενος) να σας απευθυνω ενα καλεσμα στην αυριανη πορεια (1 Μαρτιου) εναντια συο νομο πλαισιο και στην καταργηση του αρθρου 16. Καταλαβαινω τον φοβο πολλων λογω της προβοκατσιας των μμε που παρουσιαζουν οτι οι πορειες μας ειναι μονο ξυλο και αναρχικοι με μολοτωφ παραπληροφορωντας ετσι τον κοσμο.. ειμαστε στη τελικη ευθεια και απλα σε εσας βασιζομαστε τους φιλους γονεις και συγγενεις... (θα το εκτιμουσα επισης αν παραπεμπατε περισσοτερο κοσμο απο οτι επισκεφτεται το συγκεκριμενο blog μεσω ενος απλου post ωστε να διαβασουν αυτο το καλεσμα)... Επισης ακουστε το τι εχουν να πουν οσοι ζουν την εκπαιδευση εκ των εσω δινοντας τεραστια βαρυτητα στη γνωμη τους!!! η πορεια αρχιζει στην 1μμ στο συνταγμα και οχι 12 που λενε(12 ειναι η προσυγκεντρωση των φοιτητων στα προπυλαια)!! οπως και να χει παντως ευχαριστω που διαβασετε αυτο το post δαπανωντας ενα κομματι του χρονου σας...

6 comments:

Orelia said...

να εισαι καλα!

ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

Να σου πω κάτι αστείο - 'η τραγικό, όπως θέλεις πάρε το. Διάβασα 30 blogs και έγραψα σε 10 σήμερα και είναι το πρώτο που λέει καθαρά μία χρήσιμη πληροφορία - που γίνεται αυτό το ρημάδι το συλλαλητήριο - μπας και όσοι γράφουμε για αυτά πάμε μία φορά να το δούμε και από κοντά ακριβώς τι τρέχει ... Γειά σου!

aneksartitos said...

orelia: επισης και εσυ να σαι καλα και ολοι οσοι αγαπας


demasame re: αυτος ηταν ο σκοπος μου να ενημερωσω τους παντες για να δουν οτι η αληθεια ειναι διαφορετικη απο αυτη που προβαλλουν τα μμε... αν και βλεπω οτι αδικα καθοτι τα σχολια συγκρητικα με αλλα post ειναι τραγικα λιγα

Λούκι said...

Εγώ δυστυχώς δεν θα καταφέρω να είμαι, αλλά ξέρω ότι σήμερα θα πάει για συμπαράσταση ο πατέρας μου, ο οποίος είναι 77 χρονών!

Mathilde said...

77? Wow...

Εγώ έχω πάει σε αρκετές από αυτές, στις οποίες δεν έγινε ούτε ένα επεισόδιο.

Κι εγώ εκνευρίζομαι εντελώς όταν το μόνο που προβάλλουν τα ΜΜΕ είναι οι μολότωφ και το ξύλο που αναλογικά με τις πορείες που γίνονται είναι σχετικά λίγα.

aneksartitos said...

λουκι: ελπιζω ο πατερας σου να την εβγαλε καθαρη και να μην επαθε οτι εμεις

mathilde: δεν ειναι ολες ιδιες οι πορειες δυστυχως και το χειροτερο χθες ειναι οτι δεν την επεσαν στο blacl μπλοκ την επεσαν στους φοιτητες και μας εσκισαν την πατουρα κανονικα αλλα ειλικρινα δεν σταματαμε εδω και την αλλη πεμπτη ολοι παλι εκει θα μαστε